Tuesday, December 4, 2012

يارب ماتسبنيش .. أنا بحبك ومن غيرك ما أساويش



..إن ضاقت بى الدنيا فليس لى سواك أدعوه
..إن ضاق على صدرى فليس لى سواك أرجوه
إن ضاقت على الأرض بمارحبت فليس لى سواك أسجد على أرضه أتوسل إليه..
يارب.. يارب سامحينى إنى ببعد عن حضرتك كتير .. وكل مرة أرجع فيها أقول أنا مش ناويه أسيبك تانى .. لكن الدنيا تيجى تاخدنى وأحس إنى إنسان أنانى
يارب .. يارب خلى قلبي مليان بحبك عشان يقدر يشوف كل حاجه فى الدنيا بعيون ايجابية
يارب حضرتك الوحيد اللى عارف ايه اللى مزعلنى .. فيارب زى ما الضيق ده جويا .. أعنى إنى أقدر أواجهه
يارب .. يارب الدنيا قاسية عليا وأنا قلبي ضعيف.. فيارب قويه عشان يقدر يستحمل كل حاجه وأى حاجه بتتعبه
يارب أنا مكسوفة من حضرتك إنى أكون كل شوية ببعد عنك ومع ذلك بكون طمعانة فى كرم حضرتك وطلباتى من حضرتك .. يارب اهديلى قلبي
يارب ماتسبنيش .. أنا بحبك ومن غيرك ما أساويش

6 comments:

  1. امين يارب العالمين
    يسلموووووووو

    ReplyDelete
  2. امييييييييييييييييين ياااااارب العالمين

    ReplyDelete
  3. شكرا أ. محمد نبيل وشكرا أيها الزوار الكرام

    ReplyDelete

ياقاريء خطي لا تبكي على موتي
فاليوم أنا معك وغدا في التراب
ويا مارا على قبري لا تعجب من امري
بالأمس كنت معك وغدا أنت معي
أموت ويبقى كل ماكتبته ذكرى
فياليت كل من قرأ خطي دعا لي

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Designed By Blogs Gone Wild!